Specjalista ds. Zaopatrzenia
Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie czynności w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań zakupowych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi spółki (przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wywieszanie ogłoszeń na stronie internetowej Spółki, prowadzenie negocjacji z Wykonawcami),
- Przygotowywanie Umów zakupowych przy współudziale wsparcia prawnego, sporządzanie zamówień.
- Nadzór nad terminowością dostaw
- Współpraca z innymi Działami w zakresie spraw związanych z postępowaniami zakupowymi,
- Udział w sporządzaniu rocznych planów zakupów,
- Udział w procesie oceny dostawców, w tym tworzenie listy kwalifikowanych dostawców,
- Analiza rynku w zakresie pozyskiwania nowych dostawców materiałów, usługodawców i podwykonawców.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w dziale zakupów, w prowadzeniu postępowań zakupowych, w negocjacjach handlowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
Oferujemy
- ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej,
- bogaty pakiet świadczeń dodatkowych w ramach ZFŚS,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- ubezpieczenie grupowe,
- Pracowniczy Program Emerytalny.