Specjalista ds. Organizacji i Administracji
Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
- obsługa administracyjna Kancelarii Ogólnej, w tym m.in.:
- ewidencja i dekretacja korespondencji wewnętrznej, przychodzącej i wychodzącej;
- przygotowanie i wysyłka korespondencji firmowej;
- bieżąca współpraca z firmami kurierskimi i operatorem pocztowym;
- obsługa działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju)
- obsługa w zakresie grupowego ubezpieczenia na życie
- Opracowanie dokumentów potrzebnych przy bieżącej obsłudze, w tym przy wdrażaniu nowych programów, procesów, procedur,
- współpraca z Jednostką Centralną w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej oraz floty Władz Spółki,
- wykonywanie innych zadań związanych z przedmiotem działania obszaru obsługi administracyjnej Spółki.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, itp.)
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętności analityczne,
- umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy,
- chęć doskonalenia umiejętności i kwalifikacji.
Oferujemy
- ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej,
- bogaty pakiet świadczeń dodatkowych w ramach ZFŚS,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- ubezpieczenie grupowe,
- Pracowniczy Program Emerytalny.